Təhsil

209 nömrəli məktəbin rəhbərliyi ilə bağlı iddialar-Diplomu saxtadır?

209 nömrəli məktəbin rəhbərliyi ilə bağlı iddialar – valideynlərin narazılığı artırSon vaxtlar Bakının 209 nömrəli tam orta məktəbi ilə bağlı ictimaiyyətdə ciddi narazılıqlar səsləndirilir. Valideynlər və məktəb icması məktəbin direktoru Ağayeva Səbahət Yəhya qızı haqqında müxtəlif iddialar irəli sürürlər. Bu iddialar, xüsusən də onun təhsil sənədlərinin legitimliyi ilə bağlı şübhələr, məktəbin nüfuzuna və təhsil prosesinə kölgə salır.Direktorun diplomunun həqiqiliyi barədə suallar mövcuddur, valideynlər bu sənədin rəsmi elektron bazada təsdiqlənmədiyini bildirirlər.Məktəbin idarə olunmasında şəffaflığın olmaması, müəllimlər və valideynlər arasında narazılıqlar yaratdığı iddia olunur. Müəllimlərin seçimi və dərs prosesinin təşkili ilə bağlı qeyri-peşəkar yanaşmaların olduğu haqqında şikayətlər səsləndirilir.Bu iddiaların təsdiqlənməsi və ya təkzibi yalnız müvafiq qurumların araşdırması ilə mümkün ola bilər. Lakin onların ortaya çıxması belə, məktəb rəhbərliyi barədə ciddi suallar yaradır.Niyə məsələ vacibdir?Məktəb direktoru təkcə idarəçi deyil, həm də təhsil mühitini formalaşdıran şəxsdir. Onun diplomu, ixtisası və idarəçilik bacarığı şagirdlərin gələcəyinə birbaşa təsir göstərir. Əgər rəhbər şəxs haqqında belə iddialar irəli sürülürsə və onlar araşdırılmırsa, bu, bütün təhsil sisteminə inamı sarsıdır.209 nömrəli məktəb barədə yayılan narazılıqlar göstərir ki:Təhsil rəhbərlərinin təyinatı zamanı sənədlərin dəqiq və şəffaf yoxlanması zəruridir.Valideynlərin və müəllimlərin səsləndirdiyi iddialar diqqətlə araşdırılmalıdır.Təhsil Nazirliyi və digər aidiyyəti qurumlar məsələ ilə bağlı ictimaiyyətə açıq məlumat verməlidirlər.Əgər iddialar doğru çıxarsa, bu, yalnız bir şəxsin məsuliyyətsizliyi deyil, həm də nəzarət mexanizmlərinin zəifliyini sübut edir. Əksinə, əgər iddialar əsassızdırsa, onda məktəbin və direktorun adının bədnam edilməməsi üçün rəsmi aydınlıq gətirilməlidir.209 nömrəli məktəbin direktoru Ağayeva Səbahət Yəhya qızı haqqında səsləndirilən iddialar təhsil ictimaiyyətində rezonans doğurub. Bu məsələnin obyektiv araşdırılması həm məktəbin nüfuzu, həm də şagirdlərin gələcəyi üçün həyati əhəmiyyət daşıyır. Təhsil yalnız şəffaflıq, vicdan və peşəkarlıq üzərində qurulduqda davamlı ola bilər.

Qarşı tərəfin mövqe haqqını tanıyırıq

Xeberde.az

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir